Turn your face

_MG_8457

Jäklar va trött jag är! Känns som om jag inte sovit alls men i natt sov jag lite mer än tio timmar så sömn får jag! Det kanske är för att jag vet att jag jobbat klart nu och ska få vara ledig. Ska i alla fall slå igång nån film nu och make it a night. Vad skulle man göra utan tidiga kvällar??

Ikväll serverades det middag hos mormor, gott som vanligt och alltid lika trevligt sällskap! Det avslutades med att jag och Hugo förberett lite musik, måste nämligen öva att sjunga framför publik. Hugo och jag ska spela på en femtioårsfest men för min del känns det väldigt långt bort, har nämligen scenskräck större än kärleken till Niall. Ja ni kan ju tänka er.

Kommentera

