And we danced all night to the best song ever

Låt mig bara fangirla lite, över de mest fantastiska killarna som finns. Åh dessa är gudarna i mitt liv. Den här låter, som är deras nya singel, spelades igår nere på jobbet och jag stod med en kund när den började och tappade andan(som jag alltid gör när jag hör en 1D-låt utan att jag startat den själv). Och då kunden gick fick hon ett kvavt tack utan den luft jag hade kvar i lungorna. Sen kunde jag springa bort till radion och suga i mig all härlighet som strömmade ut genom högtalarna. Japp, ibland blir det lite tokigt.

Kommentera

