Morgonmotivation

_MG_0155

Förstår inte hur motivationen till att träna kan vara så himla hög klockan sju på morgonen. Så var det i alla fall i morse och alla andra mornar när jag gymmar. Trots att det var grått och mulet ute och jag var trött som satan och sängen var skönare än den borde så klev jag upp, peppad och motiverad att gymma. Fick till ett riktigt bra benpass och var rätt slut när jag kom hem. Sen blev det jobb i åtta timmar och sen åkte jag en sväng med Gina. Det var längesen jag träffade henne så det var kul! Något annat som var kul är att jag i söndags beställde ett spel och igår fick jag mejl om att det var skickat och när jag kom hem idag låg det och väntade på mig. Så ni kan ju gissa vad jag gör ikväll!

Kommentera

