New in

IMG_5208 IMG_5209

Idag fick jag paket på posten! Det är alltid lika spännande trots att jag vet vad som finns i. Det var mitt nya PWO och Heat-piller från Fitnessguru som kom. Väldans trevligt och behövligt. Mitt PWO har varit slut sedan mitten av juli…
Denna gång lev det mina favorit piller. Har provat både de man tar på dagen och de man tar på kvällen. Köpte de man tar på kvällen i början av sommaren och de är fortfarande inte slut, vilket betyder att jag har svårt att komma ihåg dem. De som man tar på dagen, vid frukost och lunch, är lättare att komma ihåg tycker jag. Plus att de ger energi och minskar hunger och sötsug. Så de gamla godingarna fick det bli!
Sen bestämde jag mig för att prova ett nytt PWO, ett utan koffein. Det är med smak av melon och oj så gott det luktar. Ska nog prova det i morgon!
Det roliga med Fitnessguru är att man brukar få med en liten ”present” eller vad man ska kalla det! Så undrade vad det skulle vara den här gången! Första gången var det Fitnesnudlar och sist var det en proteinbar. Denna gång väntade en av deras nya saker, ett smakprov. De har precis börjat sälja smakprov av proteinpluver! Tyvärr så fick jag den smaken jag redan hade!

Kommentera

