New shoes

_MG_1175
_MG_1176
_MG_1177

Jag förstår inte hur det kan vara så varmt här inne?! Har dörren vid öppen och har två fönster öppna. Men ändå är det så himla varmt, vart ska jag ens ta vägen?
Detta är i alla fall mina nya dojjor, okej skor. Har behövt ett par mer än länge nu och när Ma&Pa erbjöd sig att köpa ett par åt mig tackade jag inte nej. Tyckte tidigare att jag köpt dyra och bra skor men jag inser nu att jag aldrig gått i ett par bra (vardags)skor tidigare. Dessa är så jäkla sköna, så mjuka och mina fötter gör inte alls ont. Så himla bra! Plus att jag fick dem 50 kr billigare! Tycker i alla fall att de är sjukt snygga också.

Idag har jag kört i gång med mina tidiga mornar och med dagsrutiner. Känns riktigt skönt att säga att jag hunnit med allt jag skrivit å min lilla lista. Gymmat, handlat, köpt skorna, diskat, hängt in tvätt och plockat i hop alla kläder. Har till och med hunnit läsa en ny bok(DE UTVALDA- läs mer här). HAr den här känslan att jag kommer kunna få bra rutiner i år, inte bara i en eller två veckor utan på riktigt. Som med träningen.

Kommentera

