Scheman

20130823-155812.jpg

Det var inte riktigt lekar som serverades idag, det var först en sorts tipsrunda då vi fick leta bokstäver och bilda ett ord. När vi kom till slutstationen fick vi göra lite uppgifter som att kasta golfbollar, gissa antal pennor i en burk, avstånd till en fyra, ta oss igenom en rockring och gissa rätt på en gåta. Vår grupp kom på tredje plats, way to go.
När det var klart stack jag till gymmet och körde ben. Efter att ha skippat cardion på gymmet och promenerat fort till och från hela sommaren så kändes det lite tungt idag när jag helt plötsligt skulle stå och stirra in i vägg på crosstrainern. Har funderat på att ladda hem nån ljudbok så att jag i alla fall kan fasta i något, då går det ju fortare. Men bestämde mig för att jag måste lägga upp ett schema. HAr ju kört som jag känt i sommar men tycker att det är bekvämare att ha ett schema att följa. Måste slipa på det.

Som ni ser ovan har vi fått ett schema, de säger att de lär hålla i typ två veckor. Det kommer säkert komma förändringar på måndag.. Men än så länge ser det bra ut! Ska inte klaga någonstans! Tog även reda på att jag kommer läsa tyska och det gjorde min dag så himla mycket! När det sker vet jag inte ej, har det som individuella val men eftersom att vi bara är två som kommer läsa så kommer vi sätta det på nån annan tid. Just nu är ind. valet på måndag eftermiddag och på torsdag morgon men ej utsatt på schemat eftersom att vi inte börjar med det förns vecka 36.
Ska sluta prata nu.

Kommentera

