Wake me up

_MG_1195 _MG_1197

_MG_1203 _MG_1205

_MG_1210 _MG_1212

Datorn startas för första gången nu. Efter att ha använt den rätt mycket i sommar kännes det bra att ha annat att göra. Jag gillar att ha planerade dagar.
Gick i skolan till 13.20, rätt okej med tanke på att alla mina måndagar kommer se ut så. En timme senare var jag hemma efter att ha umgåtts lite med några vänner. Idag var hela HUMED-gänget återförenat, det var kul.
Sen jag kom hem har jag varit uppslukad i en bok. DE UTVALADA – Hemligheternas rike som jag berättade att jag skulle läsa här. Nu har jag tagit mig igenom den tjocka boken och det var svårt att lägga i från sig den. Skrev att jag var lite missnöjd med andra boken men det var jag verkligen inte med den här. I slutet sammanvävdes de tre böckerna, trots att de är fristående. Allt föll på plats.

Kommentera

