Sofia

_MG_1255 _MG_1260
_MG_1264
_MG_1263
De sista på Sofia.

Godmorgon. Vet inte varför jag alltid försöker sova så länge jag kan när jag under detta sommarlov upptäckt att jag gillar tidiga mornar.
Nu sitter jag och dricker the, en av många saker jag tänkte börja med. Har en rätt lång lista på saker jag tänkte föra in som rutiner, som jag gjort med träningen. Tänkte skriva ett mer detaljerat inlägg senare.
Idag går jag i skolan mellan 9 och 15.20. Det är okej för vi läser mest media-ämnen nu och det gör mig inget. Idag har vi till exempel vår journalistiklärare i tre olika ämnen. Men idag ska jag även börja läsa internationella relationer. Har ingen aning om vad det ämnet innebär och jag hoppas att jag inte kommer behöva plåga mig igenom ett tråkigt ämne.
Nu ska jag väl dricka upp mitt the och börja ta mig till skolan. Jag bjuder klassen på fika idag så ska väl gå in och hämta det. I eftermiddag blir den ben på gymmet, längtar.

Kommentera

