One Direction This Is Us

Det börjar nästan bli obligatoriskt att svänga iväg ett inlägg medans jag trampar på crosstrainern. Men idag är det nog ända tiden jag har.

Jag och tiden har våra strider. Idag och i morgon är sånna dagar. Är expert på att planera så det löser sig alltid men det blir lite spännande i de första minuterna när jag kommer på att jag har mycket saker att göra och lite tid.
Idag slutade jag 15.20. Klockan 18.15 ska jag och tre kompisar träffas utanför bion och se One Directions film This Is Us. Taggad.
Däremellan ska jag hinna gymma, hem, duscha, äta, göra mig i ordning och sen tillbaka till stan. Nej, såg jag på en gång, det kommer inte funka.
Så nu kör jag ett intensivt benpass, duschar på badhuset, gör mig i ordning, dricker en proteinshake, äter en banan, hem till Gina och lämna väskan och sen till bion. Det borde gå bra, kom igång lite tidigare än jag väntat så det var ju bra.

Imorgon börjar jag 09.45 och slutar 12.05. Sen ska jag träffa mina hummisar för en fika och sena födeksedagsfiranden. Då var det tänkt att jag skulle hinna äta lunch, gymma ett två timmars pass och göra mig fräsch nog att fika med vänner; på två timmar. Nej, där bråkar tiden med mig igen. Så det blir tidigt morgongym. Ska vara här 06.30 då de öppnar. Gäsp. Det gör mig inget, allt för att få vara en stund med mina fina humanistvänner!

Nu var det helt plötsligt bara 1 minut kvar på uppvärmningen, dags att KÖTTA.

Kommentera

