Alice 2.0

_MG_0046 _MG_0048
_MG_0062
_MG_0054

Bra bloggning Ylva, eller inte. Men som jag skrivit tidigare är tiden inte riktigt på min sida just nu. Tror det blir lättare tidsmässigt nästa vecka!
Nu håller jag på att tömma kameran från gårdagens nollning. Vet inte om jag kommer publicera några bilder här men alla samhällstreor och samhällsettor kan vänta sig bilder på facebook.
När jag kom hem igår åkte jag och mamma och handlade och sen åkte jag hem och packade. Idag ska jag, Hampus och Becca ut och tälta. Kommer bli hur mysigt som helst! Har med mig kameran för vet hur det brukar bli när vi gör nått alla tre. Har dock glömt mitt stora minneskort på skolan så får snåla på mina 2 GB.
Vi ses i morgon!

Kommentera

