Måndag

Hej och hå.
Ny månad, ny vecka. Tänkte ju börja min måndag med morgongym, men försov mig och tog sovmorgon istället. Hade media och svenska, sen stack jag till gymmet och körde armar. Tittade på Extreme makeover-weight loss edition medans jag stod på crosstrainern och såg på då hon kämpade. Det var pappande och körde på stenhårt, för jag ville också kämpa. När jag stod där tänkte jag: Jag vill göra det, jag kan göra det och jag gör det. Bara det sista är ju ganska fantastiskt! Jag gör det faktiskt!

Om en vecka drar jag till Ullared. Om nio dagar om man ska vara mer precis. Känns ju helt okej om vi säger så och jag har ett shoppingbehov större än sverige. Längtar så mycket efter att bara plocka ned de saker jag ska ha i min vagn och känna mig nöjd när jag kommer hem! Märkte idag att det är ganska proto på ett par nya svarta springtight för de jag har nu är way to big. Skön känsla.

Kommentera

