Den här dagen blev inte alls som planerad. Började med att jag sov bort min gymtid på morgonen. Sen kände jag verkligen inte för att cykla så mamma fick skjutsa mig. Hade internationella relationer och sen film. Vi fick sluta vid elva. Åt lunch och begav mig till gymmet. Var väldigt opepp. Drack mitt pwo och bytte om. Sen märker jag att jag varken har hårsnodd med mig eller hörlurar. Att träna med långt utsläppt hår är extremt jobbigt och sen behöver jag inte kommentera hur jobbigt det är att träna utan musik. Lusten att träna blev ju inte större utav att jag har varit tjock i halsen sedan igår. Så mamma fick ännu en gång komma och hämta mig.
Nu har vi suttit på bron och läs ullaredslistor och pratar om vad vi ska åka i och vad vi ska shoppa i. Har även pratat om min tröghet när det kommer atta förstå saker och hur äckligt snål och tjurig jag är. Kanske tar det i ett annat inlägg.

Nu ska jag ta en promenad, minst 30 minuter ni vet. Efter det ska det bäras stolar, tallrikar, bestick och glad. Får finbesök av klassen ikväll. Det blir tacomys och sen film!

Kommentera

