Middagsgäster

_MG_1753
_MG_1755

I fredags hade jag mina klasskamrater här som jag sagt tidigare. Vi gjorde i ordning tacos tillsammans och satt och pratade hela kvällen. När vi ätit tacos bjöd Erica på äppelpaj. Jag som hade börjat fastan igen och har SEPTEMBERCHALLANGE fick snällt vara utan. Men den luktade gott i alla fall.
Är verkligen så himla glad för att jag har min klass. Vi är som en liten familj. Vi har så himla och något som jag tycker är väldigt skönt är att jag verkligen inte behöver vara nån annan än mig själv med dem. De dömer mig varken för vem jag varit eller för vem jag är. Soft.

Kommentera

