Gick och la mig i går, jättetaggad och jätteredo, att gå till skolan.
Idag vaknar jag 15 minuter innan skolan början med en huvudvärk utan dess like. Jaha, ännu en dag hemma. Det känns nästan som migrän, hoppas det går över med lite tabletter.

Idag måste jag skriva två texter till text kommunikationen. De ska vara i morgon och de är inte så långa så det går nog bra.
Men det var typ det jag kunde göra för att inte hamna efter. Kan läsa på om en filosof också.

Ska låta huvudvärken ta kål på mig ett slag.

Kommentera

