Måndagsnojja

Alltså detta väder!! Det får mig att vilja ligga i min säng och bara lyssna på regnet mot taket. Men det orkar jag inte, orkar inte göra något. Idag är en riktigt kass dag. HAr ont i huvudet och mår illa.

Klev upp i morse och kände bara nä, jag går och lägger mig igen. Jag gjorde det faktiskt, i typ fem minuter. Han tänka igenom allt jag gjort sedan mars/april. Hur långt jag kommit. Så jag klev upp, drack pwo och cyklade till gymmet. Jag var inte lika taggad som jag var igår, jag var trött och slö. Men jag cyklade dit och när jag kört min uppvärmning kändes allt mycket bättre. Det var så himla skönt att svettas. Provade mina nya kläder + handskar idag. Kläderna sitter verkligen som en smäck! Kom fram till att vissa dagar kommer jag känna mig extremt smal och fit i de kläderna medans andra dagar kommer jag känna mig som en flodhäst. Mina handskar var sköna, fick inte ont i händerna när jag gjorde dips eller pull-ups. Brukar få jätteont och svettas så att jag glider av stången, men inte idag. Plus att handskarna har inbyggt handledsstöd så det gjorde inte lika ont när jag gjorde armhävningar. Det var ett bra pass.

Hade engelska sju för första gången idag. Det var lite läskigt. Vår engelska lärare lyssnar inte om man pratar svenska så det är engelska som gäller och det betyder att jag kommer sitta tyst hela kursen pga ej bra på engelska. Han (och jag) kommer undra hur jag fick A i engelska 6…

Nu känner jag mig mest uttråkad. Skulle kunna färga håret men orkar inte kladda. Skulle kunna göra om mina naglar men de är för snygga för att förstöra. Skulle kunna läsa men orkar inte anstränga ögonen. Skulle kunna spela sims men minns inte vilken familj jag spelar på så skulle behöva göra en ny. Skulle kunna fila på bloggen, dess utseende och så vidare. Kom inte på något som skulle stoppa mig så jag får väl göra det då.

Kommentera

