New In Ullared – Träning

_MG_1755
Här är vad jag köpte inom träning:
_MG_1766 _MG_1767
En ny sportbag, vilket var mer än behövligt.
_MG_1768
En vattenflaka.
_MG_1771
Träningsnecessär.
_MG_1775
En parfym att ha i träningsväskan.
_MG_1777
Måltidsersättare, de gånger jag inte hinner med lunch eller så.
_MG_1780
Träningsstrumpor och träningshandskar.
_MG_1781 _MG_1782
En ny t-shirt och ett par nya springtights. Har gymmat i linnen hela sommaren och slängt min oversize t-shirt som jag brukade gymma i, det behövdes en ny.

Kommer få bra användning av detta idag då jag men nya krafter, efter en veckas vila, går tillbaka till träningen. Är motiverad, inspirerad och peppad till tusen.

Kommentera

