Wrap it up – Söndag

Har inte denna vecka gått fort? Känns som om det nyss var måndag och jag skulle ha engelska för första gången och var så nervös att jag skakade.

Igår jobbade jag. Lördagar består oftast av jobb. Tänker alltid att jag ska slänga in ett blogginlägg under dagen med glömmer det alltid. Sen glömmer jag alltid att göra det på eftermiddagen , mest för att det är så jobbigt att kliva upp ur sängen och jag orkar inte riktigt blogga från mobilen.
På kvällen var det dags för krogendebut. Om jag någonsin varit nervös så var det då. Men som vanligt så gör jag saker alldeles för stora än vad de är. Hade dock jätteont i huvudet och mamma hämtade mig vid halv ett och somnade på direkten.

Idag har jag gått motionsbingon med mamma, Jenny, Alice och Hilma. Sen åt jag och mamma sallad till lunch och sen tog jag tag i mitt köksbort, som råkat bli någon avlastningsplats. Kläder, kläder, kläder. Nu sitter jag här och väntar på att min base-coat ska torka. Gjorde en design men det blev jättefult så nu är jag inne på andra omgången.
Ska försöka klämma in lite svenska plugg senare också, men naglarna går först.

Kommentera

