Where We Are Tour Sweden 2014

Skakar, gråter i själen, är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Vet ni vad det är för dag idag? Jo, det är 28 September 2013 och för en timme och nio minuter sedan släpptes biljetterna till One Directions konsert i Solna 13 Juni 2014. 258 dagar kvar.
För ungefär fem minuter sedan så fick jag bekräftelsen, att jag har biljetter. Två stycken ståplats parkett bakre. Det betyder att jag nästa år kommer att se dem igen. Två år i rad. Det känns så himla overkligt.

Nu vill jag bara att Gina ska svara så att vi kan panika över detta tillsammans.

Kommentera

