Arbetarsöndag

20130929-105431.jpg20130929-105442.jpg20130929-105453.jpg

En inblick i min söndag.
Denna söndag betydde arbete för mig. Sitter i fika rummet där det just nu är ruggit rått och kallt. Mellan kunderna läser jag engelska. The edge of insanity heter projektet vi håller på med nu och texterna vi ska analysera är svårare är svåra att förstå. Stryker under att ord jag ej fattar och jag vet inte om ni ser på första bilden men det är rätt många.

Annars skriver jag idéer till blogginlägg. Jag har ju ingen dator att skriva dem på och de är alldeles för långa för att skriva på mobilen så jag kluddar ner de på papper och får skriva av dem senare.

Idag tror jag kommer bli en produktiv dag. Igår hade jag ont i huvudet hela dagen och gjorde verkligen ingenting men idag känner jag att jag har energi och tror till och med att jag ska städs rummet när jag jobbat klart.

Kommentera

