Bra dag med stora steg

Idag har det varit en bra dag. Vi fick arbeta på ”optional place” idag på engelskan och jag valde att ta sovmorgon ända till klockan åtta. Så himla skönt, vaknade upp utvilad och allt!
Klockan nio slängde jag väskan över axeln och tog kameran i handen och gick till skolan. Fotade inte så mycket med lite i alla fall.
Hade foto mellan 9.45 och 12.05 och då fotade jag Sarah och gjorde klart en uppgift(resultat i morgon). Känns bra att ha den gjord. Kom också fram till vad mitt projektarbete ska handla om vilket också var skönt.
Efter lunchen var det tänkt att jag och de i min klass som läser engelska skulle stanna kvar efter skolan och plugga lite. Har tvekat på engelskan sedan första lektionen och idag tog jag steget och hoppade av. Det var helt enkelt för svårt för mig. Slappt schema nu ska ni veta.
Sen gymmade jag i vanlig ordning, och jäklar vilken bra kontakt jag får med mina nya handskar! Räknar med träningsvärk i både rygg och bröst i morgon, skönt.

Kommentera

