Hejdå Actic

Idag är min sista dag på Actic. Det känns jätteskönt, jätteläskigt och jättekonstigt. Jag har varit på actic i nästan tre år och nu ska jag bra byta.
Tränade med Gina igår på Spegeln, hon betalade(yes). Vi tränade ben och det känns idag, så himla skönt! Det kommer bli så roligt med nya övningar! Jessica och Åse har lovat att hjälpa mig på måndag..

Jag vet inte om det blir ett sista pass på Actic idag eller inte. Nu klockan ett ska jag göra en hälsoprofil och ett kondsitionstest för att kolla min hälsa och sen hade jag tänkt att jag skulle gymma men känner mig lite stressad för ska laga mat och klockan sex ska jag på äventyr! Vi får se hur det blir. Annars så blev mitt sista pass ett mage/axelpass som jag fortfarande har träningsvärk efter.

Kommentera

