Gissa vem som varit hemma idag igen. Två nätter i rad med endast 3-4 h timmars sömn funkar inte med mig. Är som en zombie. Orkar verkligen ingenting och vägrar sova på dagarna så att jag kanske blir trött på kvällarna.
Gick och la mig igår och var trött men så fort lampan släcktes så blev jag überpigg. Försökte verkligen ligga hela stilla och få kroppen att slappna av med icke. ÄR väldigt trött på att vrida och vända på mig nu.

Idag har jag i alla fall gjort något. Plockat undan en stor brädhög på baksidan av huset och hängt tvätt, men var så himla slut efteråt att jag trodde jag skulle svimma typ. Nu ska jag gå in och påbörja middagen. Pappa ska göra lasagne.

Kommentera

