Måndag, veckans bästa dag

Älskar måndagar. Har sovmorgon till halv elva så kan praktiskt taget kliva upp nio men brukar vara utvilad till åtta. I morse gick jag hemifrån redan vi 09.40 och tog god tid på mig att gåt ill skolan och hade kameran runt halsen. Ska med andra ord redigera bilder ikväll.

Annars, så var jag faktiskt på gymmet för första gången själv idag. Gick dit osäker på ifall folk skulle skratta åt mig när jag körde själv. Det var ovanligt tyst.. Körde de tre övningarna jag kände till och sen kom Angelica. Körde de tre övningarnas en gång till i hennes sällskap. Sen gick jag på bandet i en halvtimme innan jag gick hem. Helt okej.

Ska skriva inlägg idag med. Några av de där 100 things i like. Ska bli spännande.

Kommentera

