Here we go again

Så stå jag här igen, på bandet.
Jag känner att jag är nånstans mittemellan just nu, jag tränar inte lika ofta nu, har inte kommit in i Spegeln än och känner mig lite missplacerad. Jag kan för lite för att gå hit själv, vågar inte utforska själv, har en himla massa ursäkter och oftast så räcker de för att få mig att gå hem direkt efter skolan.
Hoppas verkligen att jag kommer tillbaka till min rutin snart igen. Vill verkligen komma tillbaka till min rutin.
Väntar på att Gina ska komma. Tills dess går jag, som de dagar jag måste träna själv för att gå på bandet vet jag hur man gör

Kommentera

