Jag tränade med Gina igår. Han gå en hel timme på bandet innan hon kom och efter det körde vi rygg. Det var svårt att få kontakt och jag har inte så mycket träningsvärk idag.
Idag har jag tränat med Åse och Jessica. Gick en halvtimme på bandet och sen körde vi bröst och på slutet lite mage. Har fortfarande träningsvärk i magen efter i måndags och det kändes riktigt mycket när vi gjorde den sista övningen idag. I alla fall så fick vi till ett bra bröstpass och är trött i musklerna. Tror jag borde kunna köra bröst själv nu, övningarna är inte så svåra.

Är inne på de sista dagarna med gel-lack. Det har börjat lossna i kanterna och bestämde mig igår att låta naglarna växa i superfart tills på söndag, då rycker gel-lacken. Ska bli skönt ändå.
På söndag händer det mer roliga saker, som jag berättar mer om då.

Kommentera

