Allein

Mitt första pass riktigt själv här på spegeln. Känns himla bra, men det kanske är för att det är måndag vad vet jag!
Kan i alla fall säga att det inte är sovmorgonen som gör måndagar till en sådan bra dag. Idag klev jag upp till sju och det var fortfarande en bra dag. Var på gymmet till åtta.
Det blev armar, ett pass jag kände att jag klarade av själv. Fem bicepsövningar och fyra triceps. Triceps är definitivt en av de roligaste musklerna att träna!
Avslutar nu med 30 minuters promenerande i backar på bandet.

Kommentera

