Från ide till produktion

Fick ett sms av Hampus idag. Han hade en idé han ville genomföra och blandade in mig och Makeup-artisten Emelie(som jag för övrigt arbetade med igår). Och vips, så visste vi alla vad vi skulle göra och vi bokade i morgon. Så i morgon blir det fotografering i studion på skolan. Två fotograferingar inom loppet av tre dagar, härligt.
Men i morgon är ingen vanlig dag. Det är Hunger Games Night och jag, Matilda och Gina har biljetter. Första filmen Hunger Games klockan 21.01 och sedan premiären av andra filmen Catching Fire klockan 00.00. Detta betyder att det blir seent och jobbigt att kliva upp på onsdag morgon då jag börjar åtta med tyska. Men jag hinner heller inte äta nån middag i morgon mellan fotograferingen och bion. Så kommer få äta våfflor ifrån dagen middag medans Hampus blir sminkad. Härligt. Är faktiskt peppad på att vara lite stressad, haha.

_MG_2872
Här får ni ett litet smakprov på söndagens fotografering.

Kommentera

