Kaos

Just nu är bloggen kaos. Vet inte hur jag ska göra för att få som jag vill utan att behöva köpa etty medlemskap på wordpress. Vill kunna ha två bilder bredvid varandra men hittar inget tema som funkar. Okej, inget funkar.
Nu ser det ut som det ser ut.

Idag har jag haft foto, min hjärena står helt still när det kommer till fotoboken vi ska göra. Det ska vara ett självporträtt och jag vet helt plötsligt inte vem jag är.
Sen såg vi Kiöringsskolans teaterprojekt och det var bra. Nu ska jag redigera bilder ifrån i tisdags. Smakprov nedan!

_MG_2930
_MG_2931

Kommentera

