Fredag

_MG_2856
_MG_2870
_MG_2878

Veckorna går så himla fort och jag hinner ingenting. Ändå har jag inget att göra. Är trött och lat så har bara tränat en gång den här veckan och vet egentligen inte varför jag inte bara går dit.
Ikväll är det Studentfest, den första av alldeles för många. Det är maskeradbal och ska iväg till Erica och fixa mig med henne och Sara innan vi ska vidare. Tjänar så himla mycket pengar på att inte dricka alkohol ska jag berätta, inte är man dum inte.
Nu ska jag ge mig på den där förbannade bloggdesignen.

Kommentera

