Midnight Memories

20131125-170657.jpg20131125-170706.jpg
Detta säger jag bara. Vaknade med världens största leende på läpparna i morse. Inte undra på, det är ju inte vilken dag som helst utan det är dagen på One Directions nya album Midnight Memories släpps. På Lunchen mötte jag upp Linda som hade de på sin mobil och lyssnade då på några låtar. Resten fick jag höra när jag kom hem. Har nu lyssnat igenom låtarna en gång och är inne på andra omgången. ÄLSKAR DET NYA SOUNDET! Det är jäkligt bra kan jag berätta för er! Så One Direction Fan eller inte, lyssna på det! Har självklart några favoriter men tänkte göra en review senare ikväll. Liknande den jag gjorde till förra albumet.

Idag klev jag ur min confortzone och gick till gymmet själv på eftermiddagen. Det gick bra! Kändes så himla skönt att kliva över den tröskeln.
Jag körde bröst och axlar och blev helt slut. Så pass slut att jag började må illa och var säker på att jag skulle spy. Mår fortfarande sunkigt illa och hoppas det blir bättre efter jag fått i mig middag.

Kommentera

