Första (riktiga) Snön

_MG_3255
_MG_3253

Vaknade upp till snön fallande från himlen. Älskar snö, det är så fint. Åt frukost i sängen till julkalendern och efter jag klätt mig nästan sprang jag ut och fotade lite i det nyfallna pudret. Så himla mysigt att gå till skolan i snön. Har så mycket julkänslor och julstämning!

Nyss köpte jag tre The Sims 3 spel, bara för att det var billigt. Black Friday-erbjudande på Orgins så tre spel för 208 kr. Spelen kostar i vanliga fall 199 kronor styck så tjänade en bra slant på detta.
Men jag har en bok att läsa ut(den ska tillbaka i morgon) så det blir ingen testspelning förns den är slut.

Kommentera

