Julledigt

På dagens schema:
1. Fotografering Malm
2. Julavslutning på Media
3. Julstädning av lägenhet
4. Julklappsinslagning

Idag går jag på jullov. Det är efterlängtat och det ska bli såå skönt att få vara ledig nån vecka. Jag ska verkligen njuta av ledigheten och insupa julen så mycket jag bara kan. Äta massor av god julmat, julgodis, umgås med dem jag gillar bäst, ge en massa presenter, förhoppningsvis få nån också. Det ska bli så himla skönt.
Så idag när jag går på jullov, tänkte jag ta ledigt i från allt va måsten säger(Förutom den där svenskrapporten jag skjutit upp alldeles för länge nu). Så därför tänkte jag även passa på att ta ledigt från bloggen och komma tillbaka strax efter nyår med årsresuméer, bilder, saker att berätta och sådär. Låter väl rätt okej? Då kan ju ni ta ledigt från att läsa min blogg under julen också 😉

Så jag önskar alla er som klickar er in på min lilla blogg en riktigt
GOJUL

Kommentera

