2014

Välkomna in i det nya året och välkomna tillbaka til min blogg. Nu känner jag mig mer än redo att blogga och har samlat på min bilder och inlägg under julpausen.
Hur har er jul varit? Ätit god mat? Fått fina paket?
Min jul har varit precis som jag vill att den ska vara. Fylld av mina nära och kära och god mat.

2014 betyder så himla mycket. Det betyder att jag klarade av att vara utan godis hela 2013, det betyder att jag levt ett år i min nya, sundare, livsstil och det betyder att jag bara har en termin kvar av gymnasiet.
Jag tror att 2014 kommer bli ett himla bra år.

Nu väntas det en årsresume i tre hela delar. Ska sätta mig och göra klart del två nu. Sen måste jag ju redigera lirte bilder från de senaste dagarna och speciellt de jag tog igår under och efter tolvslaget.
Det blir också klippning av mina stilettnaglar och en ommålning av dem. Det innan jag sätter mig ner och lägger upp plugg och träning de sista dagarna av lovet.

Gott Nytt År på er!

Kommentera

