Årsresumé del Ett

34733_440848552648992_847673225_n
I slutet av tvåtusentolv så publicerade jag denna bild, något jag tänkte göra under året, och som jag faktiskt gjort. Det står en burk här hemma så fint med en massa färgglada lappar som det står saker på som gjort mig glad under året.
Eftersom att jag suger på att göra årsresuméer och dylikt så tänkte jag att gå igenom de lapparna blir typ del ett av vad som ska sammanfatta mitt år.

_MG_3718

_MG_3719_MG_3720

_MG_3721

Slumpvis utvalda lappar:
– 2013 började med lyckade fyrverkeribilder
– Firade påsk i Klimpfjäll
– Fick världens finaste överraskningsfest av världens finaste människor (<3)
– Ändrade min livsstil
– Fick B på fotoprov utan att plugga
– Jag såg One Direction 8-5-13
– Köpte biljetter till One Directions Sverige konseert 2014
– 30 Seconds To Mars släppte nytt album
– Såg Les Misérables. Den ägde.
– Uppträde på Gunillas 50-årsfest. Jag klarade det!
– Hade fabulösa naglar hela året
– Var i Ullared
– Åkte utomlands för första gången
– Träffade Morgan ifrån Ullared och tog en bild
– Besökte Berlin och blev kär

Det har varit ett bra år.

Kommentera

