Årsresumé del Två

Nyårslöften 2013:

Inte äta godis [Check

Nyårsmål:

Få en sundare livsstil [Check]
Gå ned i vikt
Bli bättre på att blogga
Bli bättre på att fotografera [Check]
Komma tillbaka på banan när de gäller skolan [Check]

Men titta, fyra av sex checkade!
Men jag vill nästan checka gå ned i vikt också eftersom att med att jag fått en sundare livsstil så spelar inte själva viktsiffran någon större roll längre.
Hur har jag klarat bloggningen då? Det kan ju ingen annan är ni svara på. Räknade ihop och har fått till hela 363 blogginlägg under 2013 och det betyder ju att om man slår ut alla blogginlägg så är det bara två dagar som jag inte bloggat. Eloge till mig.
Hur egoistiskt det än låter så måste jag säga att jag utvecklats mycket inom fotograferingen i år, vilket känns riktigt nice. Var till och med nöjs med bilderna ifrån Klimpfjäll som lyckats göra mig besviken tidigare år.

Nu längtar jag efter nya utmaningar 2014, bring it.

Kommentera

