Årsresumé – En Lista

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Reste utomlands, varit på en Arena Konsert

Genomdrev du någon stor förändring?
Började ett nytt liv, på riktigt, inte varje måndag.

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
8 Maj, One Direction Konsert. 5-8 Augusti, mitt första besök i Berlin.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, mina kusiners hund.

Vilka länder besökte du?
Berlin

Bästa köpet?
En väska för 36 euro på nån indiebutik i Berlin.
One Direction Where we are Toru 2014 biljetter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Berlinresaa, min fina klass, One direction

Saknar du något från år 2013 som du vill ha år 2014?
Niall Horan

Vad önskar du att du gjort mer?
Fotograferat, badat, pluggat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig över saker som man inte behöver oroa sig för

Favoritprogram på TV?
Alla är fotografer på SVT

Bästa boken du läste i år?
Smaragdgrön

Största musikaliska upptäckten?
Jake Walden, Nevada Tan

Vad var din största framgång på jobbet 2013?
Hahah klarade av att öppna och stänga butiken själv!

Din största framgång på det privata planet?
Hälsan

Största misstaget?
Att byta från Actic till spegeln men det är också en stor framgång

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, gladare kanske

Vad spenderade du mest pengar på?
The Sims-spel och nagellack

Något du önskade dig och fick?
En Berlinresa

Något du önskade dig och inte fick?
Niall Horan

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Firade på bästa sätt, med familjen

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Vad fick dig att må bra?
Vänner, Familj och One Direction

Vem saknade du?
Jag har alla jag behöver i min närhet

De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om jag har träffat nån ny?

Mest stolt över?
Att jag ändrat livsstil och att jag sjöng på Gunillas 50 års-fest

Högsta önskan just nu?
En ny kamera

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker njuta mer

Kommentera

