Ordbajsning

Idag sitter jag med plugg. Sträckpluggning kallar jag det.
sov till typ halv elva, gick in till halv tolv och gjorde grönkålsjuice och åt lunch. Sen satte jag mig. Vår lärare har gett oss vad hon tycker inte är en sådan svår uppgift men den tar tid och hjärna. Den är jobbig och idag fick den sträckpluggas.
Hör och häpna, jag är klar med resultatet! Gudar skymning va sköönt. Det betyder att jag bara har diskussionen kvar! Nu vet jag inte om jag ska fortsätta skriva på den eller om jag ska spara den godingen till i morgon och gör nått kul resten av eftermiddagen som att måla mina naglar eller så.

Har seriöst tränat en gång på hela jullovet. Nästan skamligt. Fast det har gjort mig extremt taggad på att gå till gymmet i morgon. Nytt år betyder förändringar. Typ att jag ska börja med Cardion igen. Slutade med den när jag bytte från Actic till Spegeln för att jag ville fokusera på att lära mig övningar och sånt. Plus att det var så jobbigt i början att ens finnas nere på spegeln så gick gärna på en gång då jag var klar.
Men nu ska jag börja igen!

Kommentera

