Sämsta vintern någonsin

_MG_3563
_MG_3571
Spenderade annandagen hos min Farfar och hans fru Kickan i Stöde. Julklappar, god mat i massoer och goa kramar.

Jag är så himla less på detta väder nu!(På bilderna ovan sken ju i alla fall solen) Och jag är riktigt less på den kassa dygnsrytm jag skaffat mig och att det är röda dagar hela tiden.
Igår jag var så himla taggad på att gymma idag, hade tänkt gå upp tidigt och få tillbaka en normalt dygn men precis innan jag ska gå och lägga mig så ser jag att idag är en röddag! aagh! Men vet att gymmet brukar vara öppet på ösndagar så då borde det ju vara öppet idag med, men nej. Det är stängt, jag är trött och på dåligt humör och vägrar göra något förutom att sitta i min morgonrock och sura. Gud vilken dålig start på veckan.

Kommentera

