Kvällsblogg

Äntligen! En dag som inte har varit meningslös. Är supertrött och kommer somna gott i natt och det känns svinigt skönt.

Mamma ringde kvart i åtta, då vaknade jag. Låg och drog mig i sängen till åtta och sen gick jag upp. Drack en kopp te och drog på mig träningskläder. 09.15 gick jag in på gymmet. 10.45 gick jag därifrån, så slutkörd att jag mådde illa. Gick sakta hem och åt lunch.
Sen pluggade jag lite svenska, skrev några ord på min novell och sen dog jag, bokstavligen i soffan. Där låg jag alldeles för länge tills jag fick ett ryck och började möblera om heela lägenheten som ser helt annorlunda ut nu.
Är trött i rygg, ben, fötter, huvud och ögon.
Godnatt.

Kommentera

