Livsönskning: Uppfylld

Om ni inte lagt märke till det så spelar jag sjukligt mycket sims. Att spela sim är något utav det roligaste jag vet och när jag väl sitter där och spelar, så är det svårt att lägga av.
Under detta lov har jag spenderat mycket tid framför sims och på en och samma familj med ett och samma mål: Att ta över en stad.
Jag flyttade in i familjen Best. En stor familj med fem ungar och massor av pengar. När alla barn vuxit upp och fått både karriärer och barn så valde jag en av dem och flyttade ut. hon gifte sig och fick tillslut tre egna barn som växte upp och blev an blandning av musiker och politiker. Jag flyttade iväg med politikern, gick universitet och fick en riktigt bra smygstart i i den politiska världen.
Men för att kunna gå vidare måste jag ju få min sim att gifta sig och skaffa barn. Men varje person jag träffade, var ungdommar med samma efternamn som min sim själv, familjemedlemmar eller åldringar utan barn.
Uppdrag utfört.
Trodde dock att det skulle ta mer än tre generationer. Så nu har min nuvarande sim, Simon Best, flyttat i väg till en ny stad. Tyvärr så raderas hela släktträdet och alla relationer ut ifall man byter stad. Men det var det eller dö ensam och behöva börja om.

Sims plus dålig dygnsrytm är bästa kombinationen.

One thought on “Livsönskning: Uppfylld

Kommentera

