Nyårslöften, mål och förväntningar – 2014

Så, nu sitter vi här i 2014. Känns som om det var igår det var 2013. Det var det lamaste skämtet jag kunde komma på, förlåt.

Förväntningar på 2014
Jag tror detta år kommer att bli bra, riktigt bra. Är egentligen den som tror på att inte ha några förväntningar eftersom att man ändå bara blir besviken.
2014 kommer bli ett bra år för att det är mycket som kommer att hända. Jag kommer att ta studenten vilket är sviningt nice. Och dagen efter studenten kommer jag och Gina sätta oss på en buss ned till Stockholm och samma kväll se One Direction. Sen kommer jag att flytta ifrån min mysiga lägenhet då jag i ett svagt ögonblick lovat att Hugo ska få ta över den då jag går ut skolan. Det betyder att jag kommer flytta in i mitt gamla rum på 7 kvadratmeter. Jag kommer att bli vuxen på riktigt och söka jobba och förhoppningsvis få ett jobb också. Och så fort jag får ett riktigt jobb så kommer jag att flytta hemifrån, på riktigt(hoppas jag).

Nyårslöften 2014
– Ta körkort

Nyårsmål 2014
– Fortsätta min sunda livsstil

Kommentera

