How to be a morning person

Kolla in denna länk!—–> http://www.pinterest.com/pin/416512665509633705/

I somras fick jag smaka på hur det känns att vara morgonmänniska. Att kliva upp direkt när klockan ringer och köra i gång dagen. Men det höll liksom bara under sommaren och sen dess har jag många gånger önskat att jag var en morgonmänniska. Så när jag såg bilder som finns ifall ni klickar på länken här ovan, så blev jag så himla glad. Det fanns hopp för mig också.
Ett av tipsen de hade var att få det till en rutin, att kliva upp tidigt utan att snooza. Har fått ett nytt schema och det gör så att jag kan ha en tid sm jag kliver upp varje morgon och hinna med träning och liknande innan skolan de dagar schemat tillåter. Så från och med idag( förhoppningsvis) så ringer bara klockan en gång, och det är klockan sex. I morse när den ringde så spärrade jag upp ögonen och började röra på mig. Klev upp direkt, utan att snooza och slängde på mig underställ och träningskläder och gick ut på en 45 minuters promenad. Det var också ett av tipsen: Get moving. Så måndagar är promenaddag. Det var kallt men det var så skönt. Är fortfarande lite kall om benen trots att jag varit hemma i en timme snart.

Tyvärr så har mina vattenledningar frusit, på tal om något helt annat så jag måste nu gå in till stora huset för att gå på toaletten och typ borsta tänderna. Vilket jag snart måste göra för att det är dags att gå till skolan. Idag börjar jag läsa en ny kurs: Psykologi 2.

One thought on “How to be a morning person

Kommentera

