Min Fotografiska stil – del Tre

_MG_4229_MG_4278
_MG_4866
_MG_5757_MG_6019
_MG_5884
_MG_0484
_MG_8229
_MG_2232_MG_2735x2
_MG_2963_MG_3016x2
Bild nummer ett är nummer ett av alla bilder jag någonsin tagit.
Bild nummer fyra och fem var en roligt fotografering för ungefär ett år sedan.

15 mappar med redigerade bilder. 15 mappar och tre inlägg.
Det här är min historia, min berättelse. I de här tre inläggen finns min utveckling inom vad jag idag vill kalla min stil. De ni sett är steg för steg hur jag börjat fotograferat som jag gör idag. Det här är jag, det här är vad jag vill göra med mitt liv.

One thought on “Min Fotografiska stil – del Tre

Kommentera

