Ledig torsdag

Godmorgon!
Klev upp runt halv åtta(älskade sov rutin) och gjorde i ordning frukost. Den åt jag iförd morgonrock och mystofflor framför datorn. Det var gott.
Idag är jag ledig, en lektion flyttad och det stod gymnasiearbete på schemat från tio till tre, så jag tog tillfället i akt när det kommer till eget arbete och stannade hemma.
Nu sitter jag ombytt och redo att köra ett pass på gymmet. Ska nog ‘chilla’ ett tag till innan jag går dit.

Vad tyckte ni om min lilla serie ”Min Fotografiska Stil”?
Det var då kul att hitta alla bilder igen att jag ville använda dem!
Finns såklart en massa bilder på den där hårddisken som kan komma att visas nån dag.

Här har ni en dåliga mobilbilder på min frukost och på mina naglar.

20140130-085421.jpg20140130-085431.jpg20140130-085440.jpg

Kommentera

