Lördag och internet

Så var jag tillbaka på banan. Har nämligen varit utan internet(hanterbart iaf) den här veckan men nu när vi klivit in i februari har jag fått nytt på telefonen och här hemma. Vaknade som vanligt vid sju och la mig direkt för att kolla igenom de sociala medier jag fått stå över. Det tog en timme att kola igenom vine och en halvtimme att kolla igenom instagram. Längtar tills ikväll då jag ska kolla pinterest till mina ögon en kan hållas öppna längre(vilket lär vara vid elva).

Det snöa för fullt utanför, är trött och seg, fortfarande i pyjamas och känner inte alls att det måste bli nått av denna dag. Borde väl städa kanske och tvätta lite men inget jag behöver skynda mig med.
Borde skriva en sammanfattning av mitt ”morgonmännsika”- projekt! Borde visa mina just nu fantastiska naglar om ni fick se lite av i torsdags och borde planera hur jag ska få till naglarna jag ska göra i morgon. Kanske efter att jag sett ett avsnitt eller två av Dexter…

Kommentera

