Onsdagskul

Idag har jag varit och tatuerat mig. Fick nämligen av Gina i julklapp just en tatuering. Vi har länge pratat om att göra en vänskapstatuering och nu sitter den där, bakom högra örat. Ett G blev det, enkelt men ändå så fint. Ett G för Gina, min älskade bästa vän. Tack ♥

Det har inte hänt så mycket annat. Tränade ben i går och hade träningsvärk innan jag gick och la mig. Hade också migrän igår, vilket var ordentligt obehagligt och jobbigt. Vill aldrig vara med om det igen. Nu ska jag gå och göra klart mina onsdagsnaglar.

Kommentera

