Det tråkiga vardagslivet

Mitt liv är så tråkigt och normalt just nu (förutom tvätta och smörja tatuering tre gånger om dagen).
Ser så mycket serier att jag inte vet vad som är verklighet, har glömt hur man startar min kamera, vet inte hur man gör än att gå till skolan, vara i skolan och gå hem ifrån skolan. Skämt och sido. Men till helgen ska jag i alla fall komma ut och fota lite, vilket jag ser fram emot. Kan nog fixa så att min modell fångar en bild på min tatuering också så att ni får en liten glimt av den.

_MG_5803
_MG_5805
Förra årets bilder. Längtar efter frost.

Kommentera

