Måndagseufori

I morse hade jag ett tandläkarbesök klockan 07.40. Gick hur bra som helst.
Efter det fick jag sitta en bra stund på en bänk i skolan innan psykologin drog igång. 13.20 var min skoldag över och jag tog mig ned till gymmet.
Måndagar är bröst och mage som vanligt och bröst har blivit en av mina bästa muskelgrupper att träna! Plus att jag börjar kunna höja och har bra teknik! Härligt. Idag hade jag sällskap av Sara och det var kul.
Har ätit våfflor med glass och hallonsylt till middag, fitnesslife när det är som bäst haha.

Nu ska jag klura på nått. Design. Är trött och less på att wordpress har ett enormt litet utbud när det kommer designer och mest att få bestämma hur de ska se ut. Jag som är gammal blogg.se-bloggare vet hur kul det är ifall man får bygga i html-mallarna själv och det är nått jag verkligen kan sakna med blogg.se. Så, jag funderar lite på att byta bloggportal. hm..

Kommentera

