20 saker om mig

Okända som kända

  1. Jag älskar snö
  2. Jag kan inte laga mat, bränner pastan och gör scrambled panncakes
  3.  Har bara varit skolless en gång och det var sista terminen i tvåan på gymnasiet.
  4. Mina favoritfilmer är Narnia, men Catching Fire är väldigt nära toppen nu.
  5. Jag äter min risgrynsgröt med mjölk i ett glas bredvid.
  6. Jag planerar allt och är så icke-spontan som en kan vara
  7. Är jätteduktig på att spara pengar
  8. Jag är ”rädd” för ”tomten”
  9. Sjunger gärna powerbalader
  10. När jag ser film så fastnar filmmusiken och jag kan i efterhand minnas vilken scen som är vart i musiken
  11. Jag har läst Hungerspels trilogin tre gånger, bok efter bok. Första boken har jag läst närmare 20 och andra 10 och sista 5
  12. Läser böcker och ser gärna film med ”spetsiga öron” = fantasy och gärna blandat med äventyr och romantik
  13.  Jag är beroende av inspirationsbilder så sitter ofta på WeHeartIt och Pintrest.
  14. Jag har under 2013 haft godisförbud som nyårslöfte, precis som 2011. Klarat mig båda åren.
  15. Mitt favoritämne i skolan är Tyska och Foto
  16. Om jag tränat på morgonen får jag träningsvärk samma kväll.
  17. När jag är hemma går jag i myskläder.
  18. I början av höstterminen läste jag Engelska 7 men hoppade av.
  19. Jag är inte ett dugg nervös inför framtiden.
  20. Jag har bestämda dagar för nagelmålning. Onsdagar och Söndagar.
Kommentera

