Oh hello there

Måndagar i all ära, men denna måndag har varit extra bra. Klev upp runt halv sju och kunde bokstavligen göra mig i ordning i snigelfart och ändå ligga i min säng framför Pinterest i en halvtimme innan jag behövde gå till skolan.
Väl på skolan så behövs ju inget mer än mina fina klasskamrater för att göra en dag bra, lektionerna flöt på och när sista lektionen tog slut gick jag i solskenet till gymmet. Japp, ni hörde rätt, solen sken idag. Det har varit ett strålande vårväder och man kan ju undra vart vintern tog vägen för idag kändes den långt bort.
Körde armar och bröst på gymmet. Det var jättemycket folk och fick gå på bandet i en halvtimme efter halva passet för att låta lite folk försvinna så att jag kunde göra mina övningar. Det blev ett bra pass i slutändan och jag gick hem, fortfarande i den skinande solen, med mitt goda humör.

20140217-182035.jpg

20140217-182051.jpg
När jag gick till skolan VS när jag gick hem ifrån gymmet.

Kommentera

